Анонсы часопісаў
Маладосць №7, 2024
2024-07-26 15:12 Проза ліпеньскага нумара прадстаўлена разнастайнымі творамі, адрознымі паміж сабою тэматычна і жанрава, падрыхтаванымі аўтарамі рознага ўзросту і творчага досведу. Адкрывае нумар купальскае паданне ма...
Маладосць №6, 2024
2024-07-26 15:11 Паэзія ў чэрвеньскім нумары прадстаўлена вершамі Міхася Пазнякова, Івана Капыловіча, Ніны Літвінкі, сярод паэтаў-пачаткоўцаў – Наталля Святлова і Вікторыя Жытнік. Празаікі нумара – Змітрок Марозаў, Пя...
Маладосць №5, 2024
2024-04-18 14:52 Проза ў майскім нумары прадстаўлена апавяданнямі Маргарыты Латышкевіч, Кацярыны Назаравай, Вікторыі Сінюк, Сяргея Белаяра, Жанны Міус, Наталлі Ніканчук. Усе аўтары – маладыя па ўзросце празаікі, якія ...
Маладосць №4, 2024
2024-04-18 14:51 Паэзія ў красавіцкім нумары прадстаўлена вершамі Віктара Яраца і Таццяны Цвірко, сярод паэтаў-пачаткоўцаў – Аляксандра Жалязнова і Ірына Макарчук. Празаікі нумара – Валянціна Кадзетава, Ксенія Шталянк...
Маладосць №3, 2024
2024-03-05 16:38 Вялікі блок сакавіцкага нумара будзе прысвечаны згадкам пра беларускага паэта і перакладчыка Міколу Мятліцкага - да 70-годдзя з дня яго нараджэння. Прачулыя ўспаміны сяброў і былых калег Уладзіміра Ма...

В новом номере режиссер Вячеслав Никифоров рассказывает читателям истории из кухни киношников и вспоминает о том, как снимал свои фильмы «Зимородок», «Хлеб пахнет порохом», «Дубровский» и другие:

 

«Моя фишка — истории, в которых большие артисты предстают перед нами людьми настолько человечными, что влюбляешься в них с первого взгляда. Теперь это называется харизмой, а на заре моей профессиональной юности, когда мы еще заводили записные книжки на века с вопросами самому себе — что сделаю я для людей? как оправдаю ожидания миллионов зрителей? — я максимум в своей будущей профессии видел таким (из дневника): «Кинофильм — это модель мира, и надо тащить в кадр все, что отражает его разнообразное великолепие». И тут же стелил соломки, оговаривая минимум: «А в целом и общем надо показывать кинозрителям просто очень хороших людей, интересных и красивых». В конечном счете это оказалось моим основным мотивом в подборе актеров, и думаю, что почти все режиссеры интуитивно хотят иметь дело с обаятельным актером, который к тому же и талантлив, а еще лучше — уже и любим зрителями. О них, о моих артистах, и будут мои воспоминания, в них я остаюсь кинорежиссером, как мои герои останутся актерами, а потому в каждой истории непременно будет и профессиональная мораль, так что читатель получит и небольшой мастер-класс».